28 grudnia 2020

[POST 00075] Just a moment to discover your mind - Oneshot: Niedotrzymana obietnica

        Akuma i Czarno-Biały Katalog zapraszają do przeczytania nowego rozdziału na blogu:



Just a moment to discover your mind...

Oneshot: Niedotrzymana obietnica

-Obiecałaś!! - Wykrzyczałem ciskając ostatnią rzeczą jaka mi po tobie została, po czym padłem na kolana w swoim pokoju. W domu nikogo nie było, rodzice w pracy, a siostry gdzieś wywiało. Dla mnie to lepiej, mogłem w spokoju poddać się swojej rozpaczy. To już kolejny miesiąc, jak nie mam od Ciebie żadnej wiadomości. Zniknęłaś z mojego życia bez śladu, bez pożegnania. Najpierw zajęłaś najważniejsze miejsce w moim sercu, a potem wyrwałaś je, znikając bez słowa.

 

przeczytaj więcej: alternative-story-tg.blogspot.com

Opis bloga w katalogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz