12 grudnia 2020

[POST 00065] Przeniewierca - Rozdział 14

   Sharona i Czarno-Biały Katalog zapraszają do przeczytania nowego rozdziału na blogu:



Przeniewierca

Rozdział 14

– Czujesz się już lepiej? – spytała, gdy odeszła od łóżka Itachiego.

– Lepiej – odpowiedział słabym głosem. – Dziękuję, że pytasz.

– Muszę wiedzieć, czy moje leczenie daje pozytywne skutki.

– Rozwinęłaś swoje umiejętności. Jestem pewien, że czytasz po nocach książki medyczne. – Zaśmiał się słabo. – Powinnaś odpocząć.

– Dlaczego ze mną rozmawiasz? Przecież wykonałeś zadanie, sprowadziłeś mnie do organizacji – odpowiedziała z urazą. – Miałam cię za innego człowieka… Myślałam, że ludzkie życie jest dla ciebie ważne.

– Posłuchaj…

– Jesteś niegodziwy. – Głos Hinaty był tak cichy, że nawet ona ledwo go słyszała, ale to wystarczyło, aby Itachi zamilkł. – M–myślałam, że jesteśmy tutaj w dobrym celu, ale myliłam się.


przeczytaj więcej: przeniewierca.blogspot.com

Opis bloga w katalogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz